IGNORANT

Detta hittar jag i en speciell människas blogg... han är frisör. Hatar verkligen när folk håller på såhär. Snacka om ignorant!


"Tanker forst att jag ska folja alla kinesliknande manniskor till min gate.. for da ar jag ju safe!! nar jag kommer fram till gaten sa star det Shanghai… gaten bredvid star det Tokyo… jag inser att jag ar omgiven av asiater som ser likadana ut !!!  fuck"


Det är som om jag skulle säga att alla från mellanöstern ser likadana ut... Det är ju inte sant men ni förstår vad jag menar. Samma sak att "alla asiater ser likadana ut". Om man säger så vet man verkligen inte vad man pratar med. Jag ser tydlig skillnad på olika asiater och kan verkligen skilja på kinser och japaner t.ex.

usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0